Noleggio di attrezzature audio

Noleggio di attrezzature audio professionali per il mondo dei grandi eventi ed eventi aziendali di alto livello

  • Il Sennheiser EM 6000 è un ricevitore digitale a due canali e opera su una larghezza di banda di 244 MHz (470-714 MHz) coperta dalle tre versioni del trasmettitore (470-558 MHz, 550-638 MHz e 630-718 MHz). Per i sistemi multicanale, è possibile collegare in cascata fino a otto ricevitori senza la necessità di uno splitter d'antenna aggiuntivo, poiché è integrato nel ricevitore stesso; il sistema multicanale funziona quindi con un'unica coppia di antenne. La latenza di sistema è di 3 millisecondi. Ricezione superiore, audio affidabile L'affidabilità è sempre stata un segno distintivo dei sistemi wireless Sennheiser e il Digital 6000 mantiene questa promessa impiegando una vera diversità di bit, la correzione degli errori di trasmissione e un ulteriore sistema intelligente di mascheramento degli errori. La vera diversità di bit garantisce una qualità di ricezione nettamente superiore a quella disponibile con altri sistemi. Mentre la diversità o la vera diversità utilizzano rispettivamente il segnale RF di una singola antenna o il segnale audio di un singolo percorso di ricezione, la vera diversità di bit utilizza entrambi i circuiti di ricezione e combina le loro informazioni per creare il segnale di ricezione ottimale. I ricevitori Digital 6000 sono dotati di un indicatore della qualità del collegamento che consente di individuare i problemi prima che si verifichino perdite di segnale. Se, come accade in ambienti RF difficili, il segnale è stato momentaneamente degradato a tal punto che la correzione dell'errore di trasmissione non può essere riparata, si attiva la dissimulazione intelligente degli errori del Digital 6000. Utilizzando algoritmi di apprendimento intelligenti per sostituire il segnale deteriorato, il Digital 6000 trasmette ancora perfettamente dove altri sistemi digitali potrebbero fallire. Per la sicurezza dei dati, una caratteristica particolarmente importante per le conferenze e per l'uso aziendale, il Digital 6000 consente la crittografia AES 256. Il ricevitore EM 6000 è dotato di un display OLED bianco di facile visualizzazione che offre una rapida panoramica del segnale RF, della qualità del collegamento, del segnale audio, dello stato della batteria, della frequenza e della crittografia. Diverse schermate consentono di accedere facilmente a ulteriori informazioni senza dover cercare in complicati sottomenu. I messaggi di condizioni critiche di funzionamento e di errore vengono visualizzati direttamente sul display.
  • La selezione di microfoni DPA per la batteria è progettata specificamente per dare al fonico il controllo del suono. Partendo dal suono chiaro e reale dell'intero kit, il tecnico ha il miglior punto di partenza per modellare il suono desiderato per la situazione. Questi microfoni garantiscono una riproduzione sonora naturale e precisa dell'intero kit. La collocazione specifica dei microfoni impedisce la formazione di artefatti, di bleed e di altri effetti di shadowing. Il kit di microfoni per batteria DDK4000 contiene i seguenti microfoni e accessori: Microfoni 1 microfono cardioide 2012 2 microfoni cardioidi larghi 2015 (coppia stereo) 1 microfono per grancassa 4055 3 x 4099 Core Microfono per strumenti, Accessori Extreme SPL 3 x cavo MicroDot (CM2218B00) 3 x clip per microfono da batteria (DC4099) 3 x Adattatore per MicroDot a XLR a 3 pin (DAD6001)
  • Gli Opus Drumsets offrono microfoni per batteria ad alte prestazioni della gamma Opus a prezzi vantaggiosi. Sono disponibili quattro set personalizzati. I set comprendono una robusta custodia per il trasporto con inserto in schiuma che può essere equipaggiata con un Opus 99 (grancassa), un ST 99 (supporto per Opus 99), tre Opus 53 o MC 930 (Overhead, HiHat, piatti) e fino a quattro Opus 88 (rullante, tom) e quattro Opus 87 resp. Microfoni Opus 67 (Toms) al massimo. I morsetti per i microfoni sono inclusi.

    Set di microfoni per batteria

    Il set comprende:

    • 1x Microfono perimetrale per grancassa TG D71
    • 2x Microfoni a condensatore D57c per tom tom (cardioide, clip-on)
    • 3x Microfoni a condensatore D58c per rullante/tom tom (cardioide, a clip)
    • 2x Microfoni a condensatore MC 930 per la testa (cardioide)
    • 1 microfono a condensatore MC 950 per Hi-hat (supercardioide)
    • Solid M Bag Drum Softbag con inserto protettivo in schiuma e spazio per microfoni e accessori aggiuntivi
    • Clip per microfono
  • Caratteristiche

    • Guadagno elevato prima del feedback
    • Ottima intelligibilità del parlato
    • Eccezionale riproduzione dei bassi
    • Risposta in frequenza 40...20.000 Hz
    • Sensibilità secondo 121 TR 9-5 42 mV/Pa +- 3dB
    • Livello massimo di pressione sonora (passivo) 118 dB (k=1%)
    • Pattern del pick-up cardioide
    • Dimensioni d=12mm, l=26mm
  • Il diffusore passivo a 2 vie MAX2 ospita un driver LF da 15" e un driver a compressione HF da 1,4" montato coassialmente e raggiunge una dispersione conica a direttività costante di 75°. La disposizione dei driver utilizza un gruppo di magneti singoli, consentendo un design compatto del cabinet con un profilo basso per soddisfare le esigenze visive più severe. Il MAX2 offre un'ampia gamma di possibilità di impiego, sia che venga utilizzato singolarmente come monitor da palco, sia che venga utilizzato come sistema full-range indipendente o, in combinazione con i subwoofer d&b, come drumfill. Il cabinet del diffusore è costruito in compensato marino con una verniciatura resistente agli urti. Quattro inserti filettati M10 consentono il collegamento a una staffa volante. Il cabinet incorpora una coppia di maniglie incassate per la manipolazione, mentre il frontale è protetto da una griglia metallica rigida rivestita da una schiuma acusticamente trasparente. In uno dei pannelli laterali è incorporato un supporto per palo. Due guide incassate nel pannello inferiore proteggono il mobile dai graffi e ne impediscono il movimento.

  • I set di monitoraggio in-ear G4 rendono il vostro concerto un'esperienza straordinaria, non solo per il pubblico, ma anche per voi! Progettato per il suono professionale dal vivo: Robusto sistema di monitoraggio wireless all-in-one per applicazioni in-ear. Robusto ricevitore bodypack e affidabile monitoraggio in-ear IE 4 cuffie che offrono chiarezza lungo l'intero spettro di frequenze per l'uso quotidiano sul palco Trasmettitore stereo half-rack in un alloggiamento completamente in metallo con display OLED per un controllo completo Sincronizzazione wireless facile e flessibile tra trasmettitore e ricevitore tramite infrarossi Compatibile con il software di controllo Sennheiser WSM per un'assegnazione flessibile delle frequenze Fino a 16 canali compatibili Larghezza di banda fino a 42 MHz con 1680 frequenze selezionabili, completamente sintonizzabili in una gamma UHF stabile Portata di trasmissione: fino a 100 metri / 300 piedi Elevata potenza di uscita RF (fino a 50 mW) a seconda delle normative nazionali
  • Clip per il fissaggio del microfono per strumenti 4099 a strumenti dal corpo sottile e dalla forma insolita. Il design della clip microfonica include una fascia di fissaggio in velcro per adattarsi a strumenti di varie dimensioni e diametri come oboe, clarinetto, fagotto, flauto dolce e flauto traverso. Il cinturino di fissaggio si stringe per adattarsi alla circonferenza dello strumento, come un orologio da polso sul braccio.

  • L'Expedition è un telefono portatile a 2 canali per emittenti digitali con audio HD Voice a 7 kHz. Viene utilizzato per la trasmissione di notizie e sport in diretta o per situazioni di talkback. HD Voice è disponibile sulle reti 4G LTE e 3G UMTS compatibili. Le chiamate a banda stretta sono disponibili anche sulle reti 2G GSM, 3G UMTS e 4G LTE. Un telefono cellulare 2G GSM, 3G UMTS e 4G LTE con funzioni specifiche per il broadcast. Il sistema HD Voice consente di effettuare chiamate mobili a 7kHz su reti mobili compatibili che utilizzano reti 3G UMTS o 4G LTE. Sono presenti controlli indipendenti e duplicati per entrambi gli ingressi. Il pulsante di accensione illuminato può essere configurato come bloccante, momentaneo o intelligente. È presente un piccolo controllo del guadagno per impostare il livello di ingresso. Sono presenti due prese per cuffie da 6,35 mm con regolazione del livello. L'alimentazione a batteria è disponibile con 6 batterie AA. È presente anche un ingresso esterno in corrente continua da 10 - 15 V. L'Expedition può essere impostato per rispondere automaticamente alle chiamate in arrivo. Un compressore di uscita impedisce l'invio di picchi audio alla rete HD Voice. HD Voice è molto sensibile ai picchi e il compressore di uscita migliora la qualità dell'audio ricevuto dall'estremità remota.
  • L'unità di ricarica Sennheiser L 60 consente di ricaricare due pacchi batteria ricaricabili per trasmettitori BA 60 o BA 61 in una sola volta. Il processo di carica automatica garantisce che i pacchi batteria non possano essere sovraccaricati, eliminando l'effetto memoria. Il caricabatterie L 60 consente di caricare contemporaneamente due BA 60 o due BA 61 oppure un BA 60 e un BA 61. È possibile collegare a margherita fino a quattro unità L 60 a un singolo alimentatore NT 3-1 US (disponibile separatamente), per ricaricare contemporaneamente fino a otto pacchi batteria.
  • L'EK 6042 è un vero ricevitore diversity a due canali. È progettato per essere inserito in tutti gli slot per ricevitori standard delle telecamere. È altamente compatibile con un'ampia gamma di microfoni wireless Sennheiser, analogici o digitali, e può collegarsi praticamente a tutti i sistemi wireless Sennheiser, compresi quelli della serie G3, 2000, 3000/5000 e 9000 digitali. Grazie al server web incorporato, la configurazione è facilmente gestibile con qualsiasi browser, comprese le importazioni e le esportazioni dell'intera configurazione. L'EK 6042 è compatibile con SuperSlot™ e funziona perfettamente con le apparecchiature esistenti. Lo stesso vale per ARRI, Panasonic e Sony. Gli accessori opzionali, come l'adattatore per il pannello posteriore e il pacco batterie, consentono di utilizzare l'EK 6042 anche da solo. La configurazione automatica consente di impostare qualsiasi microfono in meno di 5 secondi.
    • Ricevitore a 2 canali a diversità effettiva
    • Larghezza di banda di commutazione di 184 MHz
    • compatibile con HDX, HiDyn+ AND Digital 9000
    • Adattatori per fotocamere Sony® e Panasonic® (Unislot)
    • Compatibile con SuperSlot
    • Adattatore per pannello posteriore e batteria opzionale (sostituibile a caldo)
    • Configurazione automatica e impostazione della scena
  • L'MV5 racchiude la chiarezza di quasi un secolo di esperienza audio in un microfono superportatile. Otterrete una qualità del suono al quadrato. Semplicità unica: Il plug-and-play è solo una parte della storia. Sebbene sia possibile configurarlo in pochi secondi, è anche facile selezionare le modalità voce, flat o strumento, in modo da essere pronti a partire quando l'ispirazione si fa sentire. Un audio che viaggia in tutto il mondo: Progettato per viaggiare con il computer o il telefono, l'MV5 può essere appoggiato da solo o collegato al supporto da tavolo incluso tramite un attacco standard da 3/4 di pollice (1,9 cm). Controllo semplice e intuitivo: L'applicazione audio ShurePlus MOTIV consente di registrare audio di qualità da studio e molto altro ancora. Ritagliare e condividere in più formati con pochi e rapidi tocchi.
  • L'MKE 600 è il microfono ideale per videocamere/camcorder in grado di gestire anche le sfide cinematografiche più impegnative. Grazie alla sua elevata direttività, l'MKE 600 capta i suoni provenienti dalla direzione in cui è puntata la telecamera e attenua efficacemente i rumori provenienti dai lati e dalla parte posteriore. Il filtro "Low Cut" commutabile riduce inoltre al minimo il rumore del vento. Poiché alcune videocamere/camcorder non forniscono l'alimentazione phantom, l'MKE 600 può anche essere alimentato a batteria. Un interruttore di accensione/spegnimento della batteria impedisce che la batteria si scarichi prematuramente; viene visualizzato "Low Batt". • Direzionalità pronunciata • Massima reiezione del rumore laterale • Il filtro "Low Cut" commutabile riduce al minimo il rumore del vento • Alimentazione Phantom o a batteria • Interruttore della batteria con indicatore "Low Batt" • Robusto alloggiamento interamente in metallo • Ottima soppressione del rumore trasmesso dalla struttura • Fornito con parabrezza in schiuma e supporto per ammortizzatori
  • Il RØDE Blimp è un accessorio completo per il montaggio di parabrezza e ammortizzatori per i microfoni NTG1, NTG2, NTG3, NTG4 e NTG4+, nonché per qualsiasi microfono shotgun di terze parti fino a 325 mm (12 ¾") di lunghezza. Dotato del sistema di sospensione Rycote® Lyre, il Blimp offre il massimo in termini di sospensione e isolamento del microfono. Costruita in un unico pezzo di termoplastica resistente, la Lyre offre una sospensione acustica superiore alle soluzioni elastiche tradizionali e non si usura, non si incurva e non si spezza mai. Anche l'impugnatura del Blimp è stata completamente ridisegnata, riducendo il peso del prodotto in modo significativo e aumentando l'ergonomia per l'uso a mano. All'interno dell'impugnatura è alloggiato un cavo Mogami per impieghi intensivi che si sdoppia attraverso una scatola di giunzione in un cavo sottile altamente flessibile all'interno del Blimp, per ridurre al minimo il trasferimento delle vibrazioni al microfono. Grazie al design leggero dell'impugnatura e del sistema di sospensione, il nuovo design Blimp è più leggero del 25% (550 g senza microfono o DeadWombat). Il Blimp si fissa a qualsiasi asta standard tramite un attacco filettato da 3/8" alla base. Il supporto universale per Blimp è disponibile come opzione per rimuovere l'impugnatura quando il Blimp viene utilizzato principalmente su una boompole per ridurre il peso. Sono inclusi il parabrezza Dead Wombat, la spazzola per la cura e il cavo di coda/patch.
  • Realizzato in fibra di carbonio, il RØDE Boompole Pro pesa solo 535 g (18 oz) e, da un compatto 810 mm (2' 8"), si estende fino a 3 m (10'). Progettato per l'uso con microfoni shotgun professionali come il RØDE NTG3 e il sistema di parabrezza Blimp, il Boompole Pro si aggiunge alla popolare gamma di aste RØDE che ora consiste in cinque modelli che variano per dimensioni, peso e materiale di costruzione. Ciascuna delle cinque sezioni del palo è completamente in fibra di carbonio, il che lo rende incredibilmente leggero pur mantenendo alti livelli di resistenza. Le sezioni sono facilmente estensibili con una sola mano grazie a un intuitivo meccanismo di bloccaggio a rotazione. RØDE offre clip per cavi per aste da boom come accessorio opzionale, ma il nuovo adattatore XLR wireless RØDELink consente agli utenti di registrare l'audio da un microfono shotgun all'estremità del Boompole Pro senza il fastidio e il possibile rumore di gestione dei cavi.
    • Live performance digital console control centre with up to 88 simultaneous input channels
    • 35 time-aligned and phase-coherent mix buses
    • HyperMAC and AES50 networking allows up to 288 inputs and 294 outputs @ 96 kHz Sample Rate
    • Touring grade road case featuring marine grade plywood, aluminium extrusions and composite density protective foam
    • HyperMAC router with 192 bidirectional channels over copper and optical fibre
    • Provides dual redundant snake connection to DL371PRO9 Audio System Engine
    • Snake connections up to 500 m with optical fibre or 100 m with CAT5/5e cable
    • 10 VCA (variable control association) and 6 POPulation groups
    • Up to 36 assignable 1/3 octave KLARK TEKNIK DN370 graphic equalisers
    • Up to 8 multi-channel digital signal processing effects engines
    • 29 MIDAS PRO motorised 100 mm faders
    • 2 daylight viewable 15” full colour TFT display screens
    • Fully interpolated touch sensitive controls
  • Digital Mixing System

    • 64 Channels x 27 Buses
    • 28 motorised faders: 3x 8, 1x 4
    • Equipped with 8 mic/line inputs
    • 16 Analog outputs
    • 2 AES inputs
    • 3 AES outputs
    • Weight: 46 kg
  • Features:
    • Band: E-Band Frequency range: 823 - 865MHz
    • Apex angle: approx. 100° Front-to-back
    • ratio: > 14 dB
    • Gain: typ. 10 dB
    • Dimensions: 258 x 273 x 35 mm
    • Weight: 350g
  • Digital studio telephone hybrid, 1 PSTN/POTS line. Audio processor DSP-Based, XLR analog inputs and outputs, GPIN and GPOUT for Telco modules. Graphic LCD display for TX and RX level monitoring. Up to 2 GSM modules for wireless operations (opt). USB and Serial port. 1u rack 19”space. Universal PSU.

    FEATURES
    • Digital AGC processor with 2 band EQ
    • Balanced XLR I/O (mic/line)
    • Built-in tone generator
    • Remote control software and dialer
  • Optimized structure and efficiency in meetings Up to 31 simultaneous translation channels, plus the one for the basic language Full range of voting functions Flexible interface with devices from other manufacturers Easy system expansion with wired and wireless units The Digital Congress Network (DCN) ) by Bosch offers the benefits of innovative digital technology to the systems used in debates and conferences. It is the first fully digital system of its kind and offers versatility and high quality audio and data transmission while allowing complete control of conferences.

    Availability: 10 cabins 2500 receivers 20 interpreting stations
  • The most-trusted wireless monitoring system gets even better. With upgraded features, this bodypack receiver sets the standard by which all other monitoring systems will be judged. For example, the compact receiver features adaptive diversity for super-reliable reception. The headphone cable is utilized as a second antenna to banish audio dropouts. Operating the EK 300 IEM G3 is also easy due to its intuitive menu navigation and highly-visible backlit graphic display. A switchable Hi Boost and a multi-level limiter complete the package. After the performance, the entire bodypack receiver can simply be placed in an optional charging station to charge the optional rechargeable battery.

    Features

    • Sturdy metal housing
    • 42 MHz bandwidth: 1680 tunable UHF frequencies for interference-free reception
    • Enhanced frequency bank system with up to 16 compatible frequencies
    • Adaptive diversity for high reception quality
    • Pilot tone squelch for eliminating RF interference when transmitter is turned off
    • Automatic frequency scan feature searches for available frequencies
    • Enhanced AF frequency range
    • Wireless synchronization of receiver parameter from transmitter
    • User-friendly menu operation with more control options
    • Illuminated graphic display
    • Auto-Lock function avoids accidental changing of settings
    • HDX compander for crystal-clear sound
    • Receiver features battery indicatation in 4 steps
    • HiBoost, adjustable limiter, stereo/focus mode, balance
    • Contacts for recharging BA 2015 accupack directly in the receiver
    • Wide range of accessories adapts the system to any requirement
  • The HMS-4X HelixNet Main Station provides power and networked channels of audio to support up to 20 digital beltpacks. The sleek 1RU digital system can be mounted into any standard 19" rack. HelixNet Main Stations accept linking as well as two-wire and four-wire optional interface modules, offering seamless connectivity to LAN and virtually all common two-wire and four-wire audio systems. Delivering superb digital sound quality, the two-channel HBP-2X HelixNet Beltpack enables access to 2 of any 24 system channels over a single cable. The rugged, ergonomically designed HelixNet Beltpack was created to perform on the big stage, offering reliability and durability that will withstand the most demanding production environments.

  • The new TASCAM CD-01U and CD-01U Pro are professional CD players, each designed to fit into one rackspace. Available in two versions - an affordable unbalanced model and a professional model with balanced analog and digital outputs - the CD-01U and CD-01U Pro will save room in broadcast equipment racks and custom installations. Both the CD-01U and CD-01U Pro have an RS-232 control port available for programming with AMX and Crestron systems. They feature MP3 playback, 20-second shock protection and pitch controls for flexible performance. Naturally, they each use reliable TASCAM slot-loading CD transports for years of trouble-free use, making the CD-01U and CD-01U Pro the new standards for compact CD playback.

  • Wireless version of the Sennheiser and 908 B, without adapter for phantom power, for use with any pocket / instrument wireless evolution transmitter. The e 908 B EW has been designed for saxophones. To microphones trumpets, trombones and flugelhorns, we recommend using the E 908 T EW, which has a lower sensitivity.

    Main features
    • Polar Diagram: Cardioid
    • Transducer: Pre-polarized, condenser
    • Equivalent noise: 30 dB (A)
    • Nominal impedance: 100 Ohm
    • Phantom power supply: 12 - 48V / 3mA
    • SPL Max: 147dB
    • MIA 900 P Phantom Power Adapter not included
    • Connectors: 3.5mm mini jack
    • Dimensions: D47 x 193 mm
    • Weight: 140g
  • The 01V96VCM delivers the performance and reliability of Yamaha's acclaimed digital live sound and production consoles in a remarkably compact design that is perfect for home and professional applications where space is limited or maximum portability is required. It may be small but it can handle up to 40 inputs, and can be cascaded if more are required. And now, in addition to the many improvements that were implemented in the 01V96 Version 2, the 01V96VCM comes with a selection of Yamaha's unsurpassed VCM effects built in. Of course the entire console - effects included - features 24 bit/96 kHz operation for ultimate resolution and sound quality that will satisfy the most demanding applications.

    Main Features

    Precise 24-bit/96-kHz Audio and High-performance Head Amps 40-input 18-bus Mix Capacity at 96 kHz Versatile Connectivity and Expandability for a Wide Range of Applications Powerful Channel Functions with Flexible Control and Patching Four Advanced Multi-effect Processors at 44.1/48 kHz, or Two at 88.2/96 kHz Comprehensive Interface with Large LCD, 100-mm Motor Faders, and Dedicated Scene Memory Keys Versatile Pairing and Grouping Functions Enhance Mixing Efficiency I/O Expansion Slot for Easy Expansion in a Variety of Formats Sophisticated DAW or Digital Recorder Integration
  • The LS9 series consoles follow in the distinguished footsteps of the Yamaha PM1D, PM5D, and M7CL, expanding Yamaha's digital mixing console lineup for live sound and installations. The LS9 series consists of the 32-mic/line input 64-channel LS9-32, and the 16-mic/line input 32 channel LS9-16. While being compact and light enough for one person to move and set up easily, both models include features that have been field-proven in previous Yamaha digital consoles as well as outstanding sonic quality. In addition to an extensive range of gating, compression, and equalization capabilities, there's also a built-in USB memory recorder/player for recording or BGM playback, and other functionality that give you everything you need for small to medium scale live sound or installed applications in remarkably compact, all-in-one consoles.

    Main Features

    • Compact and Lightweight
    • Ample Bus Capacity: 16 MIX, 8 MATRIX, and STEREO
    • Virtual Rack with Top-quality Effects
    • Multiple Fader Functions
    • Intuitive Interface
    • Recall Safe and Recall Focus...Right Down to Head Amp Gain
    • USB Memory Recording and Playback
    • LS9 StageMix for iPad®
    • LS9 Editor
    • Yamaha Console File Converter
    • LS9 + Dante I/O Rack System
    • LS9 + EtherSound Stage Box System
    • LS9 + DSR Speakers
  • The HME DX210 offers the perfect blend of wireless intercom performance, system compatibility with wired intercom systems, and ease of use. Operating in the 2.4GHz band, the DX210 delivers exceptional sound clarity and enables interference-free communication for highly demanding productions. The HME DX210 is a two-channel intercom system that has advanced the capabilities of the legendary DX200. The DX210’s wired intercom interface is now compatible with Clear-Com’s or RTS’ 2-wire systems, and provides two separate 2-wire and 4-wire interconnections. In single channel mode, the powerful 1RU base station supports up to 16 full-duplex and 44 half-duplex beltpacks and/or wireless headsets by linking four base stations. The DX210 is paired with the rugged BP210 beltpack and All-in-One WH220 Wireless Headset, which have two intercom buttons (IC1/IC2) with ISO. The system is also backward compatible with the DX200 COMMUNICATOR models such as BP200, and WH200.

  • Midland presents the walkie‐talkie more complete and more powerful range as ever: XT LINE. 7 new models, each featured by new colors! XT LINE comes from over 40 years of experience in the radio communication world, designed to conquer the world market and meet all its needs! Seduced by the innovative packaging and high performance technology. XT line introduces Micro USB charger in the walkie talkie world, the fast charge (in XT60 and XT70), 500 MW speaker (in XT70). On the beach, at a festival or just a keen adventurer enjoying a day out, XT LINE is a great way to keep in touch. Extremely reliable, XT LINE is the ideal solution for those who want to talk in all situations, professional and during leisure time. Our high performance walkie‐talkies are great for extreme sports enthusiasts who need reliable two‐way communications for their adventures. With a range of up to 12kms, these consumer radios are the ultimate accessory for anyone serious about adventure, style and simple communication. XT LINE is ready to use and easy to surf thanks to the keys located on the radio front.

  • Features:

    • 2-Channel Headset/Speaker Main Station with built-in 2-amp power supply, rack mount (1RU) - UL Listed
    • Compact, feature-laden, single rack-space intercom main station supports up to 40 RS-601 beltpacks, 10 speaker stations or 12 headset stations on two channels.

    Other features include:

    • Channel A-B linking
    • Program input with individual channel level controls
    • Remote Mic Kill switch
    • External relay circuit
    • Stage Announce
  • Lightweight, robust bodypack transmitter. AF frequency response optimized for bass guitar. Up to 6 x 64 user-programmable channels. Easy receiver-transmitter synchronization at the push of a button. All-metal housing.

    Features

    • Sturdy all-metal housing
    • Up to 75 MHz switching bandwidth
    • 20 fixed frequency banks with up to 64 compatible presets
    • 6 banks each with up to 64 tunable channels
    • Frequency setting in 25 kHz steps
    • Pilot tone squelch for interference-free operation
    • External charging contacts for recharging battery BA 2015 in the transmitter
    • Backlit display on transmitter (keystroke activation)
    • Auto-lock feature to prevent buttons from being pressed accidently
    • Audio and RF MUTE feature for muting the transmitter
    • Wide range of accessories for virtually any use
    • Enhanced audio frequency response in the bass range for optimum transmission from bass guitars
    • Input sensitivity above 60 dB can be set in 3 dB steps
    • Transmitters can be configured from the receiver menu
    • Can be synchronized with the receiver using infrared interface
    • Wide range of accessories for virtually any use
  • The MX422 is a four channel, microphone/line mixer with balanced XLR inputs and outputs. The unit is ideal for the broadcast and video markets. It has the same features of other ENG / portable mixers without the extremely high price. Applications include: * DV Field Production. * Electronic News Gathering. * Location Recording (Dialogue and Music). * Digital Recording. * Broadcast Remotes. * Desktop Mixing for Video Post Production. MX422 FIELD MIXER METER RESPONSE: The meters are set at the factory for a 0 indication of a 0 dbv output level. Non responding meters is caused by only one thing, not enough level from the output amp. To correct this please verify the following. Start with the channel and master at center positions. Make sure the monitor switch is out. 1. Turn up the trim control to the point where the meters read the level you desire. 2. If this causes too much output from the output jacks, push in the attenuator button near the output jacks. 3. Fine tune the level you want with the channel and master controls. Finally, if the Pro standard of 0 dB is too hot for you, there are trim pots for each meter inside the unit that can be adjusted down to a 0 indication of about -10dBv.

  • Features:

    • Lots of input options at a budget-friendly price
    • Channels 1-4 each feature one-knob compression
    • 3-band EQ
    • 24-bit multi-FX processor
    • USB connection for stereo computer recording
  • Caratteristiche:

    • D-PRE mic preamps deliver clean, transparent, and natural sound
    • 3-band EQ on all mono channels for sound-shaping
    • 1-knob compressors provide straightforward dynamics control
    • Pad switch on mono inputs for managing loud sources
    • Metal chassis for durability
  • The legendary Neumann sound for the Professional Wireless Range. Full, transparent sound of the award-winning KMS 105, with super-cardioid pickup pattern that delivers superior feedback rejection. The KK 204 and KK 205 capsule heads were developed especially for the Sennheiser SKM 2000 system as well as the Digital 9000 series. Particular importance has been placed on further damping of pop sounds and handling noise, an extremely low level of self-noise, and ease of servicing. Both capsule heads have integrated foam pop protection. The foam pores have a greatly increased surface area and can keep extreme moisture away from the capsule.

  • Compact dynamic cardioid instrument microphone. Transmits high SPLs without distortion. Compatible with toms, snares, and percussion. Clips-on quickly and easily wherever you choose. Tough, reinforced housing, and clamp.

    Features

    • Rugged reinforced glass-fibre body
    • Low sensitivity to impact and handling noise
    • Very high sound pressure handling capability
    • Low distortion microphone
    • Hum compensating coil
    • Easy to position due to compact design
    • Integral stand mount
  • MAX is a 2-way full range loudspeaker with remarkable vocal presence, clarity and high feedback stability. Due to its coaxial design it is an extremely compact low height cabinet with two set-up angles. MAX can be used either as a stage monitor, as a downfill in flown applications or together with the C7-SUB as a flexible PA system. The MAX cabinet is constructed from marine plywood, which incorporates the handles, has an impact resistant paint finish and M10 threaded inserts. A socket to accept loudspeaker stands, ratchet strap guide plates and an optional version with MAN CF4 stud plates complete the multiple application options for MAX.

  • Active Compact Loudspeaker
    • 2x 6,5" Bass + 1" tweeter (full neodymium)
    • 120 Watt RMS (Class D amplifier with 24 Bit DSP)
    • Max. SPL: 118 dB
    • 70 - 20,000 Hz
    • Dispersional pattern: 80° x 60°
    • XLR/ jack in
    • Stereo RCA in
    • Soft clip limiter
    • Tansport handle AK 50 on option (110949)
    • Stand adaptor SN 120/ 130 available on option
    • Dimension: 210 x 350 x 270 mm
    • Weight: 5 Kg

Title

Go to Top