Noleggio di attrezzature audio

  • Caratteristiche:

    • COMPRENDE BONUS Filtro pop universale per microfono con clip per asta microfonica, cavo placcato oro Monoprice 4752 Premier Series XLR 10' maschio a XLR femmina 16AWG e treppiede per microfono Monoprice con braccio.
    • INCLUDE ANCHE Pro Tools First Focusrite Creative Pack, il software Ableton Live Lite, il pacchetto Time & Tone di Softube, la suite di plug-in Red, 2 GB di campioni Loopmasters, il sintetizzatore virtuale Bass Station di Novation.
    • QUATTRO INGRESSI ANALOGICI: due preamplificatori microfonici Scarlett dal suono naturale e dal guadagno uniforme; due ingressi per strumenti di nuova concezione, progettati per gestire pick-up di chitarra molto caldi. Conversione di livello superiore e frequenze di campionamento fino a 192 kHz / 24 bit. Latenza bassissima per utilizzare i plug-in in tempo reale senza bisogno di DSP (misurata a 2,74 ms, lavorando a 96 kHz con un buffer di 32 campioni).
    • Uscite jack bilanciate da 1/4 di pollice per collegare monitor da studio professionali; un'uscita cuffie con controllo del guadagno audio. INCLUDE STRUMENTI PRO | Primo Focusrite Creative Pack e Ableton Live Lite, Focusrite Control, Softube Time and Tone Bundle, Focusrite Red Plug-in Suite, 2GB di campioni Loopmasters e offerte mensili Focusrite Plug-In Collective.
  • Il router di segnale audio multifunzione MX882 è dotato di 6 ingressi e uscite che consentono un doppio utilizzo come mixer o splitter di segnale. La funzione di sdoppiamento del segnale consente di indirizzare il segnale audio in ingresso, tramite gli ingressi stereo principali, verso una qualsiasi delle 6 uscite disponibili. Gli ingressi e le uscite XLR e TRS da 1/4" servo-bilanciati e placcati in oro assicurano un segnale audio silenzioso e di alta qualità. L'MX882 può essere utilizzato come DI-Box o come trasformatore di linea multicanale. Ogni canale dispone di una misurazione completa a 8 segmenti del guadagno in ingresso, con misurazione a 4 segmenti sui canali di ingresso e di uscita principali.

  • L'USB MIDISPORT 1x1 offre una soluzione semplice ed economica per chi è agli inizi o ha solo bisogno di una connettività MIDI in/out a 16 canali per il computer. L'alimentazione "bus" lo rende facilmente trasportabile ovunque.

    Caratteristiche

    • Interfaccia MIDI 1-in/1-out
    • 16 canali di ingresso MIDI
    • 16 canali di uscita MIDI
    • Bus-powered—non richiede alimentazione esterna
    • Estremamente compatto e leggero per l'uso mobile o da tavolo
  • BEHRINGER B-CONTROL FADER BCF2000: Controller USB/MIDI a richiamo totale con 8 fader motorizzati. Controller MIDI da tavolo a cascata, a richiamo totale, con sensazione analogica e interfaccia utente intuitiva. 8 fader motorizzati ultraprecisi da 100 mm per un controllo ottimale di mixer virtuali, organ-drawbar (modalità inversa) o synth e campionatori virtuali. 4 gruppi virtuali con 8 encoder ad alta risoluzione a doppia modalità, dotati di anelli LED e di una funzione di spinta aggiuntiva. 16 + 4 pulsanti illuminati liberamente assegnabili a tutti i tipi di funzioni MIDI, dall'attivazione/disattivazione delle note, al cambio di controllo e di programma, ai dati MMC e ai dati esclusivi del sistema. Tutti gli elementi del pannello sono liberamente assegnabili, manualmente o tramite la modalità di apprendimento intuitiva. Per indirizzare tutti i tipi di dati MIDI è possibile utilizzare connettori aggiuntivi multifunzione per pedali e controller a pedale. 32 preset utente, ciascuno con 4 gruppi di encoder. Modalità MIDI e USB configurabili per un'integrazione ultra-flessibile del sistema. 1 ingresso MIDI e 2 uscite MIDI, utilizzabili come interfaccia USB-MIDI aggiuntiva. Display LED multifunzione a 4 cifre con indicazione dei parametri in tempo reale e campi di scrittura per l'etichettatura personalizzata. Ingresso MIDI con funzione merge per il collegamento in cascata di più unità di controllo. Facile collegamento a qualsiasi computer/expander, ecc. tramite connettori MIDI In/Out standard. Supporto MIDI USB generico con i sistemi operativi Windows XP e Mac OS X. Ulteriori driver e software editor/librarian sono disponibili per il download gratuito su behringer.com. I componenti di alta qualità e la struttura eccezionalmente robusta garantiscono una lunga durata. Ideato e progettato da BEHRINGER Germania. Ridefinire il modo di fare musica. Con il BCF2000 avrete il controllo della situazione! Passate dal vostro rivenditore BEHRINGER di fiducia e spingete quei fader.

  • Grazie all'eccezionale sensibilità del trigger, all'installazione ultra rapida e alla compatibilità con i più recenti hardware per batteria, la serie RT-30 stabilisce un nuovo standard per chiunque voglia esplorare il drumming ibrido. Ideale per l'uso sui rullanti, l'RT-30HR supporta il triggering indipendente della testa e del bordo per riprodurre due suoni diversi dallo stesso tamburo. L'RT-30HR incorpora anche un supporto autoguidato di nuova concezione che imposta automaticamente il sensore nella posizione ottimale rispetto alla testata del tamburo, senza bisogno di una complessa regolazione meccanica dopo il montaggio.

    Caratteristiche:

    • Avanzato dispositivo a doppio trigger con attivazione indipendente della testata e del rim per la riproduzione di sorgenti elettroniche dalla batteria acustica
    • Compatibile con il modulo trigger TM-2 di Roland, i moduli sonori V-Drums della serie TD e i pad per percussioni della serie SPD.
    • Si installa su quasi tutti i cerchi metallici per batteria, compresi i più recenti stili di cerchi curvi verso l'interno
    • Il supporto autoguidato di nuova concezione rende l'installazione facile e veloce
    • Profilo più basso di 10 mm rispetto ai modelli precedenti per un maggiore comfort di utilizzo
    • Corpo in ABS rinforzato con fibra di vetro e meccanismo di montaggio sicuro per un funzionamento affidabile.
    • Jack di uscita trigger montato lateralmente per una migliore gestione dei cavi
    • Cavo di collegamento TRS incluso
  • è un adattatore compatto che si inserisce nel jack degli altoparlanti del computer portatile, cambia l'uscita in un segnale mono bilanciato a livello microfonico e si abbina a un cavo audio XLR standard per il collegamento a un sistema audio domestico. Un commutatore di terra assicura un'interfaccia priva di ronzii. Controllo del volume integrato.

  • Palmer PLI 04, DI-Box passiva a 2 canali, 2 ingressi jack, 2 ingressi RCA, 1 ingresso stereo da 3,5 mm, uscita bilanciata thomann 2x XLR, specifica per Hifi e computer
  • DI-Box passiva ad alte prestazioni

    • Box a iniezione diretta professionale e multifunzionale per applicazioni sul palco e in studio
    • Fornisce l'adattamento dell'impedenza e del segnale per il collegamento diretto degli strumenti a mixer e amplificatori
    • Risposta in frequenza ultrapiatta grazie al rinomato trasformatore BEHRINGER OT-2
    • Consente il collegamento diretto alle uscite dei diffusori fino a 3.000 Watt
    • L'interruttore Ground Lift elimina i tipici problemi di loop di massa
    • L'interruttore del filtro riduce il fastidioso sibilo e ronzio
    • La presa Thru/Out consente di inviare il segnale sbilanciato a un amplificatore sul palco, mentre il segnale bilanciato viene indirizzato al mixer.
    • Connettori TRS da ¼" e XLR placcati oro
    • Custodia in metallo ultra-robusta, adatta per l'uso su strada
    • I componenti di alta qualità e la struttura eccezionalmente robusta assicurano una lunga durata e resistenza.
  • L'unità include l'alimentazione phantom e le batterie di serie. Se l'alimentazione phantom della console viene a mancare o viene accidentalmente disattivata, l'AR-133 passa automaticamente alla batteria interna da 9V, garantendo un utilizzo ininterrotto. L'unità è alloggiata in un robusto involucro in estrusione di alluminio, con robuste guance in poliuretano che conferiscono all'AR-133 un aspetto molto particolare. I connettori di ingresso sono sia prese jack da 1/4" che una presa XLR, quest'ultima significa che l'AR-133 può essere utilizzato per convertire i segnali sbilanciati in un'uscita bilanciata su XLR. L'involucro ad arco consente ai cavi di passare sotto l'unità dall'estremità per una gestione ordinata dei cavi. L'attenuazione d'ingresso è pari a 0, -20 o -40 dB, rendendo il box adatto ai livelli di strumenti, linee o amplificatori in ingresso. Sul lato di uscita, è presente un interruttore di sollevamento da terra per risolvere rapidamente i problemi di loop di terra. L'AR-133 utilizza una versione migliorata dello stesso percorso audio dell'AR-116, ormai considerato da molti uno standard di riferimento. La qualità del suono è leggendaria, in particolare per le chitarre acustiche e i bassi. Numerose applicazioni possono essere soddisfatte dall'AR-133. Ad esempio, oltre all'uso tradizionale della chitarra, l'AR-133 può essere utilizzato con tastiere, console per DJ, uscite di amplificatori e altre sorgenti elettroniche. Un ulteriore vantaggio è la possibilità di utilizzare l'AR-133 come dispositivo di bilanciamento attivo.

  • Microfono cardioide leggendario estremamente versatile e robusto. Maneggevolezza grazie alla pronunciata direttività. Riproduzione chiara del suono. Per la maggior parte delle condizioni di registrazione e delle applicazioni di trasmissione. Controllo dei bassi a cinque posizioni.

    Caratteristiche

    • Microfono professionale robusto
    • Interruttore bass roll-off a cinque posizioni
    • Rifiuto efficace del feedback
    • Riproduzione chiara del suono
    • Maneggevolezza grazie alla direttività pronunciata
  • Il versatile sistema a collo d'oca garantisce un posizionamento stabile e ripetibile. The mics can be easily unclipped and repositioned or moved to another instrument. The mounting system is designed to never blemish or scratch the finish of your instrument. Il design flessibile supporta un'ampia varietà di possibilità di montaggio e posizionamento.

  • Il versatile sistema a collo d'oca garantisce un posizionamento stabile e ripetibile. The mics can be easily unclipped and repositioned or moved to another instrument. The mounting system is designed to never blemish or scratch the finish of your instrument. Il design flessibile supporta un'ampia varietà di possibilità di montaggio e posizionamento.

  • Shure Easyflex EZG and EZG-SE Series microphones are miniature gooseneck-mounted electret condenser microphones designed primarily for speech and vocal pickup. They can be mounted on lecterns, pulpits, or conference tables. All models include a preamplifier and are available with cardioid cartridges. EZG-SE Series microphones can be screwed onto a microphone stand or the supplied 5/8 inch, 27 threaded flange. They can be easily changed from side-exit to bottom-exit to conceal the cable.

    FEATURES

    • Single gooseneck section near microphone base for easy orientation of the microphone.
    • Tubular preamp body sized to fit many standard accessories.
    • Slide on windscreen
  • FEATURE:

    • 4 mic/line inputs, 2 with Class A FET high impedance inputs
    • Neutrik mic XLR
    • Neutrik 1/4 inch jacks
    • 3 band EQ with MusiQ
    • 2 auxes
    • Sound image pan
    • Illuminated PFL indicator
    • Stereo returns & playback
    • All inputs with level control
    • 12 bar meters
    • Responsive 3-band, swept mid EQ with MusiQ
    • 2 stereo sources with MP3 player compatibility
    • Separate 2-track record outputs
    • Stereo playback input for 2-track replay
    • XLR main stereo outputs with inserts
    • Comprehensive monitoring
    • Configurable USB stereo audio in/out
    • Stereo monitor outs
    • 48V microphone phantom power
    • DI level switching for sub mixing
  • The Sennheiser A2003 direction antenna with its 50 degree opening angle is the perfect partner for the Sennheiser AC3 antenna combiner in multi-channel Sennheiser EW300 IEM in ear monitoring systems.

    Specifiche

    • Frequency range: 450 – 960 MHz
    • Pick-up pattern: directional
    • Antenna gain: 4 dBi
    • Connector: BNC
    • Opening angle: +- 50 degrees
    • Impedance: 50 Ohm
  • DANTE / MADI Converter

    • Design: 19 "/ 1U
    • 64 Channels
    • Included: Sample rate conversion, optical and coax MADI

    Ulteriori informazioni

    Amount Of Channels 64
    AD Conversion No
    DA Conversion No
    Max. Resolution 24 bit
    Max. sampling rate 192 kHz
    S/PDIF Connecor No
    AES/EBU Connector No
    ADAT No
    Word clock Yes
    Number of analog inputs 0
    Number of Analog Outputs 0
    Headphone connection No
  • Higher channel density with maximum signal reliability at the same time: Digital 6000 is intermodulation-free and assures through its equidistant frequency grid excellent spectral efficiency and the simplest frequency configuration– even in the toughest frequency environments where other systems already fail. Error correction and audio error masking recognize and fix problems long before they even become audible. When it comes to setup and the user interface, the EM 6000 stands out for clarity, relevance and short pathways. Digital 6000 can be seamlessly integrated into existing digital or analog infrastructures. The EM 6000 receiver has a digital AES-3 output with word clock inputs and outputs, high-quality transformer-balanced analog XLR and 6.3 mm jack outputs as well as a 6.3 mm headphone output. The Dante™ version with an Audinate Brooklyn ll card additionally offers two Amphenol RJ-45 connectors for integrating the receiver into a Dante™ network, for redundant networks or daisy chain cabling. Whether we’re talking about reducing information down to the really meaningful key values or smart menus on a high-contrast OLED display, every operating element is a result of practical experience and designed for practical use. All the vital parameters are summarized in one view. Important functions can be reached directly via home screens without long navigation paths. The auto-setup enables scanning and frequency distribution to all connected devices directly via the receiver; naturally Digital 6000 can also be monitored and configured via the Wireless System Manager (WSM). The EM 6000 is compatible with UHF Sennheiser antenna systems.

    Features

    • 19’’ 2-Channel receiver, 19 inch 1RU
    • Large 244 MHz switching bandwidth
    • Legendary Long Range mode (LR) with proprietary audio codec (SeDAC) from the masterpiece Digital 9000
    • True bit diversity utilizes both receiver paths, combines their information content to provide the best possible signal
    • Equidistant frequency grid for maximum channel density and simplest setup
    • 32 superior quality RF pre-selection filters for optimal suppression of interference signals at antenna input
    • Error correction and audio error masking
    • AES-256 encryption
    • Automatic frequency setup
    • Digital and transformer balanced analog outputs XLR, 6.3 mm jack, AES-3, EM 6000 Dante with Brooklyn II Card and Amphenol RJ-45
    • Integrated antenna splitter for cascading of up to 8 systems
    • one high-quality OLED display per channel
    • Link Quality Indicator (LQI)
    • Wireless Systems Manager (WSM) compatible
    • Compatible with standard Sennheiser UHF antennas
    • Compatible with Digital 9000 transmitters in Long Range mode
  • Robust cardioid handheld microphone/transmitter. Fit for every vocal style. Lively, powerful sound. User-friendly menu operation with backlit graphic display. Sturdy metal housing.

    Features

    • Sturdy metal housing
    • 42 MHz bandwidth: 1680 tunable UHF frequencies for interference-free reception
    • Enhanced frequency bank system with up to 12 compatible frequencies
    • Pilot tone squelch for eliminating RF interference when transmitter is turned off
    • Enhanced AF frequency range
    • Increased range for audio sensitivity
    • Wireless synchronization via infrared interface from receiver
    • User-friendly menu operation with more control options
    • Illuminated graphic display
    • Auto-Lock function avoids accidental changing of settings
    • HDX compander for crystal-clear sound
    • Battery indicatation in 4 steps, also shown on receiver display
    • Exchangeable microphone modules from evolution series
    • Contacts for recharging BA 2015 accupack directly in the transmitter
    • Wide range of accessories adapts the system to any requirement
  • Professional Speaker Stand Set
    • Material: Aluminium
    • At maximum height can hold up to 30 kg centric load
    • Height: 1.25 m - approx. 2.00 m
    • Pole diameter: 35mm
    • Weight (per piece): 2.16 kg
    • Total weight including carry bag (without packaging): 4.73 kg
    • Colour: Black
  • Now, the digital SK 6212 heralds a new era. This mini bodypack complements the Digital 6000 family, benchmark for challenging digital transmission technology in modern audio productions. Developed and designed hand in hand with key customers around the globe, the all-new entirely digital SK 6212 meets the highest requirements and so much more. For performers, stylists and directors, the SK 6212 is neither heavy nor conspicuous. It is as small as a matchbox and conveniently lightweight, has no sharp edges or corners and is discreet and easy to conceal. Furthermore, engineers appreciate exchangeable batteries and antennas, as well as direct operability and a dependable transmission. The SK 6212 operates intermodulation-free and utilizes an equidistant frequency grid that enables more efficient use of the constantly shrinking available frequency spectrum. And even when things are taking a bit longer, don’t worry… the 6212’s operating time lasts unbelievable 12 hours. The SK 6212 combines high expectations with the smallest possible design. It encapsulates hundreds of stories which we have heard from professionals in the world of theatres and music venues, large or small. Developed for today's shows and equipped for the challenges of the future.

    Features

    • Compact, ultra-small design with ergonomically optimized construction (63 x 47 x 20mm)
    • Designed for 12 hours of continuous operation
    • Made with ultra-light robust metal housing weighing only 112 grams
    • Intermodulation-free transmission – permits more channels even in very narrow frequency spaces thanks to equidistant frequency grid and simple setup
    • Superb sound and higher dynamic range thanks to Sennheiser Digital Audio Codec (SeDAC) and long-range mode, also found in the Digital 9000 series
    • Resistant to moisture and sweat
    • Two detachable clips (0°/90°) for secure fit in any position
    • Exchangeable antenna and battery
    • Can be used with a variety of lavalier microphones and headsets
  • The handheld transmitter SKM 6000 is intermodulation-free, which allows operation in an equidistant frequency grid. The transmission concept thereby permits maximum spectral efficiency even in the toughest frequency ranges. In short: more channels, maximum transmission performance at all times and hence outstanding signal stability. The SKM 6000 is compatible with Sennheiser and Neumann capsule heads and hence perfectly prepared for any stage, voice and requirement (evolution wireless, 2000, Digital 9000, Neumann KK 204 and KK 205). The special magnesium housing offers the perfect balance between low weight and live-compatible robustness. The lithium-ion battery pack BA 60 ensures up to 5.5 hours of operation; there is also the option of operation with batteries using the battery set B 60. The transmitter is also compatible with the EK 6042 and the EM 9046 in Long Range mode.

    Features

    • Three frequency variations (470-558 MHz, 550-638 MHz, 630-718 MHz)
    • Sennheiser standard capsule interface, compatible with microphone heads from evolution wireless G3, 2000, Digital 9000, Neumann KK 204 and KK 205 series
    • Highly effective intermodulation protection
    • AES 256 encryption and Digital 9000 encryption
    • Compatible with EK 6042 and EM 9046 in Long Range mode
    • Li-ion battery packs with 5.5 hours run time
    • Magnesium housing
  • The versatile gooseneck provides stable and repeatable positioning. The mics can be easily unclipped and repositioned or moved to another instrument. The mounting system is designed to never blemish or scratch your instrument. And you can use any mute together with the microphone clip. It is also easy to place your instrument in a stand with the mic and clip on.

  • Intended for monitoring stereo audio signals in professional applications such as stage or broadcasting, this range consists of a static transmitter and mobile diversity receiver, both built in metal enclosures. The system has a frequency-bank system with up to 16 compatible pre-set frequencies. The bandwidth is 42MHz, offering 1680 tunable UHF frequencies. An HDX compander is used to increase dynamic range, pilot-tone squelch avoids RF interference when the transmitter is turned off. Easy set-up uses the receiver to perform an automatic frequency scan to search for available frequencies. Settings may be transferred between the receiver and transmitter in either direction using infra-red communication. The transmitter may be connected to an Ethernet network for configuration of multi-channel systems using software. Transmitter and receiver are available separately or together as a complete system. Different models are available, in several UHF ranges; each offers 26 frequency banks with up to 16 channels. Each of the channels in the first 20 frequency banks are pre-set at the factory to fixed frequencies. The channels within each bank can be used without intermodulation. The remaining banks allow the user to select and store frequencies.

  • Features:

    • Set includes a stationary stereo UHF transmitter, a stereo UHF pocket receiver and mini earphones in a practical transport case
    • Operation in the low-interference UHF band (863-865 MHz) with 16 frequencies selectable
    • Parallel operation of 3 systems is possible without any interference
    • Multifrequency transmitter with UHF pilot tone technology (PLL)
    • Transmits signals to any number of receivers with the same carrier frequency
    • Parallel operation of 3 sets is possible without any interference
    • Further pocket receivers STR-500 can be ordered separately
    • Operation range with line of sight approx. 50 meters
    • License-free and approved in the EU
    • Rubber antenna with BNC connection
    • LCD for mono/stereo mode, stereo signal input and transmission frequency
    • 2 adjustable inputs via balanced combo mounting jacks XLR/6.3 mm
    • Adjustable headphones output
    • Stereo or mono mode
    • Rugged black metal housing with red aluminum front panel
    • Operation via supplied power unit
    • Rack installation (1 U) via mounting set
    • Rack mounting set with antenna cable, BNC plug and BNC socket for one transmitter included in the delivery
    • Adjustable earphones output
    • Balance (left, right) adjustable
    • LCD for battery capacity, receiving frequency, and RF signal
    • High frequency boost selectable
    • Lock function for prevents undesired changes to settings
    • Belt clip
    • Power supply via included 2 x 1.5 V mignon batteries (type AA)

Title

Go to Top